03.05.2014

Prajitura deliciu

Nu degeaba i se spune prajitura deliciu, fiindca chiar este un deliciu!

Avem nevoie de:
- 8 oua
- 7 linguri zahar
- 4 linguri nuca macinata
- 2 linguri pesmet
- 2 linguri faina
- 250 gr nuca taiata grosier si prajita
250 gr nutella sau finetti
- 75 gr zahar pudra
- 7 linguri lapte
1 plic gelatina
- 400 ml frisca lichida
- biscuiti petit beure
- 150 ml cafea preparata

Albusurile le batem spuma cu zahar. 
 Nuca o maruntim si o prajim apoi o intindem intr-o tava (38/24,5 masurata in interiorul tavii)tapetata cu hartie de copt.
 Peste albusuri se pune nuca, faina si pesmetul
Albusurile se pun peste nuca prajita se uniformizeaza si se da la cuptor 25-30 minute la foc mediu.
 Dupa racire se rastoarna prajitura.Se unge blatul cu crema de ciocolata si se pune la frigider.
Pregatim crema astfel:galbenusurile le amestecam cu zahar pudra si cele 7 linguri de lapte apoi le punem pe baie de aburi.
Gelatina o amestecam cu putina apa apoi o dizolvam pe baie de aburi.Se introduce in crema de galbenusuri.Frisca o batem si o adaugam in crema. 
 Crema astfel obtinuta o impartim in jumatate si o intindem peste crema de ciocolata.
 Peste crema se pun biscuitii inmuiati in cafea.
Peste biscuiti se pune cealalta jumatate de crema. 
 Radem ciocolata si pudram cu cacao.Se lasa la rece 2 ore apoi se taie.
Nu am mai avut rabdare pentru 2 ore si am taiat-o mai repede,dar voi sa o lasati cel putin 2 ore sau peste noapte.
Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Bună ce dimensiuni are tava? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bună și am s o fac la toate evazive mele

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim07:48

    Am facut si eu aceasta prajitura.Este excelenta, se merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim09:26

    Super rețetă! Este f f f bună prăjitura❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim12:06

    Foarte bună!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *