04.02.2013

Cartofi umpluti cu sunca






Un aperitiv rapid si foarte delicios care merge la orice masa festiva.

Avem nevoie de:
- 5 cartofi mari
- 300 gr sunca
- 4 oua
- nucsoara
- sare,piper
- 2 linguri cascaval
Spalam cartofii si se fierb in coaja in apa cu sare cca 15 minute.Apoi se taie jumatati si se scobesc,lasand de jur-imprejur un perete gros de cca 1 cm.Miezul se lasa sa se raceasca.
Incingem cuptorul la 180 C.Se bat ouale si se amesteca impreuna cu miezul de cartofi,sunca taiata bucatele,nucsoara,sare,piper si cascavalul ras.
Se umplu cartofii cu amestecul de sunca si se dau la cuptor cca 30 minute,... pana se rumenesc.
Sunt foarte gustosi si excelenti pentru micul dejun ca si aperitiv.
Se servesc fierbinti,cu smantana sau iaurt.
Noi i-am servit cu unt deasupra si smantana.
Pentru reincalzire puneti fiecare cartof in folie de aluminiu si bagatii la cuptor pentru 10 minute.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Anonim20:39

    M-a atras la blogul tau verstele pe care le-ai postat. Acum te-am descoperit si as dori tare mult sa printez retele tale la imprimanta sa le am la indemana la bucatarie dar nu se poate copia textul. Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim20:46

    Am reusit. Multumesc. Apreciez retele simple si delicioase. Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa te faca o mama vesela in mijlocul copiilor tai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere.Imi face placere sa aud ca iti plac retetele mele.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *