08.05.2013

Drob de miel







Drobul de miel este un aperitiv gustos datorita organelor de miel si verdeturilor proaspete ale primaverii.Din nefericire abia acum am reusit sa postez aceasta reteta.Am mai facut drob insa nu am reusit sa fac poze.Este un drob delicios care se serveste cu muraturi conservate sau de ce nu, salata de primavara.


Avem nevoie de:
- organele de la un miel (inima,plamani,ficat,rinichi,splina)
- 2 cepe verzi
- 1 legatura patrunjel verde
- 2 oua crude
- 4 oua fierte
- sare,piper
Spalam organele cu apa rece apoi le taiem in bucati mai mici si le punem intr-o oala la fiert cca 20-25 minute.Prima apa de cand incepe fierberea se arunca dupa care se clatesc organele si se pun din nou la fiert pana cand inima este fiarta complet.Cele 4 oua le punem la fiert pentru 10 minute.
Dupa fierbere se lasa la racit apoi le dam prin masina de tocat carne sau la robotul de bucatarie cum am facut eu.Adaugam ceapa verde,patrunjel verde,sare,piper si oua crude.
Potrivim de sare daca mai e nevoie si ungem o tava de cozonac sau punem hartie de pergament.Asezam jumatate din compozitie in tava pregatita apoi ouale fierte si cealalta jumatate de compozitie.
Punem tava la cuptor la foc mediu pana se rumeneste frumos.
Se lasa 5 minute sa se racoreasca putin apoi se taie in felii si se serveste cu castraveti murati sau salata de primavara.
Pofta buna!
Foarte delicioasa!

5 comentarii:

  1. Cred ca a fost tare bun, asa ca un drob adevarat!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim13:11

    Multumim de reteta ff bun am facut si noi acum de Paste.ai retete f bune.pupici de la beni si rebeca spania

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere Beni si Rebeca si ma bucur tare mult ca va plac retetele mele.Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. O daaa Paula a fost foarte buunn.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce yummy!!! Ymi pot imagina cit de gustos a fost! Ce mindra ai fost de tine in ultimul comentariu (raspuns Paulei) hehehe... Imi place sa stiu ca te iubesti si te stimezi!
    Pupici,
    Liuba
    xxx

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *