18.01.2013

Langosi




Laaaangosi!!! Cui nu-i plac langosii?Mie una sigur imi plac, mai ales cu branza sarata .... myaaamyyy sunt deliciosi si cu ciocolata,.... si cu smantana si cascaval,....si cu ....cate si mai cate ,     ... se poate pune orice vrei vrei tu.Vreau sa va spun ca,virgula, de cand am aflat de reteta acestor langosi,trei zile la rand am facut apoi in saptamana urmatoare din nou.Sunt grozavi de buni!!!

Avem nevoie de:
- 1 kg faina
- 50 gr drojdie
- 150 ml lapte caldut
- 600 ml kefir(sau lapte acru) 
- 3 oua
- 1/2 lingurita sare
Drojdia o amestecam cu laptele caldut si o lasam putin la crescut.Intr-un vas mare punem faina facem o adancitura la mijloc si adaugam ouale batute putin cu sare,drojdia crescuta iar din kefir adaugam putin cate putin pana obtinem un aluat moale si nelipicios.
Lasam aluatul la crescut pana isi dubleaza volumul.Pe masa de lucru ungem cu ulei,ne ungem si mainile cu ulei, luam cate putin din aluat si o intindem pe masa de lucru.Facem o forma dreptunghiulara ,rotunda sau cum vreti, 
.... asezam branza sarata ...
... apoi acoperim cu aluat si o prajim in uleiul incins pe ambele parti.La fel procedam si cu ciocolata insa aveti grija sa lipiti bine aluatul pentru a nu iesi toata umplutura in uleiul incins.
Ia uitati ce bunatateee!
Iar aici cu smantana si cascaval.
Un deliciuuu!Merita sa-i incercati,cu siguranta nu veti regreta.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Abia acum am vazut ca ai pus si ou,eu nu am pus niciodata,am facut doar simpli,faina drojdie,putin zahar si apa...Poate sunt mai buni cu ou??mie nu prea imi ies moi moi asa ca cei cumparati:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze,cred ca ti-am sters primul comentariu fara sa vreau.Oricum daca vei incerca reteta mea ai sa te convingi ca sunt ca si cei cumparati.Demult vroiam sa-i fac si eu ca si cei cumparati.O dupa-amiaza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața! Aș vrea să vă întreb dacă se poate folosi smântână în loc de chefir. Am prea multă prin frigider și mă gândeam să o folosesc în această rețetă. Mulțumesc, o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Daniela,eu cred ca merge si cu smantana.Ultima data cand am facut,am avut iaurt de baut si nu chefir si vreau sa-ti spun ca au iesit extrem de delicios.Dupa parerea mea eu zic ca poti sa incerci si cu smantana.Astept sa-mi spui daca ti-au iesit.O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru răspuns 😀. Zilele următoare as vrea să încerc această rețetă și cu siguranță voi reveni cu o părere despre rezultatul obținut. Arată tare bine și abia aștept să îi prepar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim20:28

    Care este echivalentul drojdie uscata,nu am de unde sa cumpar proaspata??? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *