15.11.2012

Tort cu mere intregi

Un tort delicios datorita merelor si caramelului numai bun de savurat intr-o dupa-amiaza de weekend racoros de noiembrie.
Avem nevoie de:
- 10 linguri de zahar
- fulgi de migdale 
- 2 oua
-9 linguri zahar tos apoi pudrat
- 9 linguri ulei
- 9 linguri lapte
-12 linguri faina
- 1 praf de copt
Pentru inceput topim zaharul.Curatam merele de coaja si scoatem cu forma speciala de mere samburii.Intr-o forma de (26 cm) punem hartie de copt si presaram fulgi de migdale apoi turnam caramelul uniform.
Peste caramel asezam merele intregi iar in mijloc se pun stafide/nuci/fulgi de migdale,iar deasupra merelor se presara scortisoara.(eu am pus fulgi de migdale)
 Pregatim aluatul astfel:batem ouale impreuna cu zahar,apoi adaugam treptat ulei si lapte.

Faina o amestecam impreuna cu praful de copt.Compozitia de oua o amestecam cu faina.
Amestecam pana la omogenizare apoi o turnam peste mere.
O dam la cuptor pentru 35-40 minute sau pana se rumenenste frumos.
Dupa 5 minute intoarcem tortul pe un platou.
Se orneaza dupa preferinte.Eu l-am imbracat in ciocolata amaruie topita si am ornat cu flori de frisca si feliute de mere.
Delicios!

2 comentarii:

  1. Buna draga Camy,mi se pare interesanta prajitura aceasta,am sa o incerc.O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Nicoleta,intr-adevar este delicioasa iar la blat poti folosi si pandispan.Eu am facut blatul de la prajitura cu mere.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *