30.10.2012

Tocanita de conopida






Luasem conopida pentru murat si pentru ca mi-a mai ramas, m-am gandit sa pregatesc ceva din ea.M-am oprit la o tocanita gustoasa si frumos mirositoare.

Avem nevoie de:
-  conopida
- 200 gr masline rondele(optional)
- 2 cepe
- 1 ardei gras
- 1 fir praz
- 400-500 ml suc de rosii (bulion)
- 1/2 lingurita praf usturoi
- sare,piper
- 100 ml ulei
- 1 legatura de patrunjel
Se despart buchetelele de conopida si se spala;se pun la fiert in apa clocotita usor sarata.Se curata si se toaca ardeiul,ceapa si prazul.Se calesc in ulei pana cand ceapa devine transparenta.
Se adauga conopida scursa ...
... praful de usturoi si sucul de rosii.
Continuam fierberea pana cand sosul scade.La ultimele clocote adaugam maslinele(eu nu am pus fiindca nu avusesem in casa atunci) piper,sare dupa gust si jumatate din patrunjelul tocat marunt.
Se serveste fierbinte sau rece presarand patrunjel deasupra.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *