16.05.2013

Torta del Rio cu cafea si ciocolata



Avem nevoie de:
- 150 gr ciocolata cu cafea
- 150 gr unt moale
- 125 gr zahar
- 5 oua
- 1 plic zahar vanilat
- 1 lingura cafea solubila
- 175 gr faina
- 1 lingurita praf de copt
- 3 linguri cacao
Pentru crema si ornat
- 50 gr ciocolata cu cafea
- 500 ml frisca
- 2 doze lapte praf pentru cafea(18 gr fiecare)
- 3 linguri cafea rece,dulce si tare
- cacao,ciocolata pentru ornat
Incingem cuptorul la 175 C.Se unge o forma de tort (26 cm
).Topim ciocolata pentru blat pe baie de aburi.Se lasa la racit.Separam 3 oua,batem untul cu 75 gr zahar tos si zahar vanilat.Adaugam apoi 3 galbenusuri,2 oua intregi si praful de cafea solubila.
Amestecam 4 minute apoi inglobam ciocolata fluida.
Batem albusurile cu restul de zahar si le incorporam in compozitia de ciocolata.
Incorporam si faina amestecata cu praful de copt si cacao.Aluatul il asezam in forma,il nivelam si il dam la cuptor pentru 35-40 minute (verificam cu testul scobitorii). Se raceste pe un gratar de bucatarie.
Blatul il taiem pe 3 nivele,cel de jos va fi mai gros.Cel de deasupra il faramitam.Radem ciocolata pentru crema;frisca o batem bine si apoi o impartim in doua.In prima parte adaugam laptele praf pentru cafea,altminteri frisca se taie.In crema cu adaus de lapte praf se incorporeaza firimituri de blat si ciocolata rasa.
Adaugam si cafeaua rece lingura cu lingura amestecand cu grija.
Crema de ciocolata se repartizeaza pe blat si se niveleaza.
Asezam si cel de-al doilea blat apoi imbracam tortul in frisca ramasa.
Se orneaza dupa preferinta fiecaruia.Eu am facut deasupra tortului cateva urme cu furculita iar pe margine cu o lingura am facut valuri.Am pudrat cu cacao si am pus oua de ciocolata.
Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Mony18:33

    Super fain tort Camy si sigur a fost si bun. Mi-e dor de o prajitura de la tine sa mananc. De multe ori te pomenesc ce bune au fost torturile tale.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *