05.01.2012

Covrigei cu cascaval






De mult vroiam sa fac acesti covrigei cu cascaval,insa nu aveam forma aceea speciala pentru covrigi,iar acum ca am facut rost de ea mi-am indeplinit dorinta de mult asteptata.Sunt super super buni acesti covrigi cu cascaval.
Avem nevoie de:
- 500 gr faina
- 200 gr margarina rama
- 125-150 gr smantana 
- 2 galbenusuri
-1 lingurita sare
- un varf de cutit de bicarbonat de sodiu
- 300 gr cascaval 
Se amesteca toate ingredientele (cu exceptia cascavalului care numai 150 gr se pune in aluat)intr-un castron sau la robotul de bucatarie si se framanta bine.
Se amesteca pana se desprinde de marginile castronului.
Se lasa la rece pana a doua zi.Dupa timpul de stat la rece il intindem pe masa de lucru cu sucitorul avand grosimea de 1 cm.Cu forma speciala de covrigi se fac forme pana se termina tot aluatul.Cascavalul ramas 150 gr se rade pe razatoarea cea mica pentru a presara deasupra.
Se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se ung cu albus de ou batut.
Peste albus se presara cascaval razuit,mac,chimen sau susan.Eu am ales sa pun cascaval si mac.
Se pun la cuptorul incins la foc mediu pentru 20-25 minute sau pana se rumenesc frumos.
Se lasa la racit si se servesc cu mare pofta.Ce pot sa spun despre ei este ca dimineata i-am preparat iar seara nu am mai avut deloc.Deci, sunt extraordinari!!!
Merita incercati!

6 comentarii:

  1. mony14:02

    ce bine arata camy si cred ca sunt si fff buni. o sa incerc sa-i fac si eu intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Mony si sunt foarte foarte buni!
    Merita incercati.

    RăspundețiȘtergere
  3. abia asteptam sa-i incercam si noi.
    Am o intrebare: de unde ai gasit acea forma interesanta pt facut covrigeii??
    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Coca forma aceea o am din ardeal mai exact din Tarnaveni de unde sunt eu!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim14:29

    Forma de covrigei se gaseste in piete,eu am luat-o din Piata Obor!
    Draga Camy,multumesc pentru retetele delicioase!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *