06.02.2012

Premiu de la DiaMar si Nely



Acest premiu l-am primit cu multa bucurie in suflet de la DiaMar si Nely carora le multumesc tare mult si totodata le cer scuze pentru intarziere.
Acest premiu a venit impachetat cu cateva intrebari si reguli pe care eu trebuie sa le respect.
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul
.
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu
.
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu
.
Regula numarul 1 a fost indeplinita asa ca voi trece la urmaroarea intrebare.

Regula 2.
1. Care este produsul de machiaj preferat ?
   - Nu folosesc nici un fel de produs din gama machiaj.
 2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011 ?
   - Nu am un trend preferat,ma imbrac cu ce ma simt bine si care cred eu ca imi sta bine. 
3. Care este desertul tau preferat ?
   - Aici la capitolul ,,deserturi'' este tare greu de raspuns.Am mai multe deserturi preferate dar cel mai mult imi place inghetata apoi prajiturile cu visine,tiramisu,ciocolata etc ...
 4. Culoarea preferata ?
  - Rozul si movul imi place foarte mult.
 5. Care este prenumele tau?
  - Camelia.
 6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o ?
7. Pisici sau caini ?
  - Caini. 

Regula 3.
  Mi se cere sa spun ceva despre mine ce nu am mai spus nimanui pe blog.
  - Sunt o fire caruia ii place curatenia si nu suport mizeria. 

Regula 4.
   La randul meu si eu trebuie sa premiez cateva bloguri.
   Le daruiesc cu mare drag acest premiu:
Si nu numai lor ci tuturor celor din lista mea si celor care imi viziteaza blogul.
Un premiu special il dedic unei persoane dragi mie adica Nely caruia nu-i puteam intoarce acelasi premiu.Iti multumesc din suflet Nely si pentru ajutor.

  Va doresc o saptamana binecuvantata!

8 comentarii:

  1. wowwww frumos! multumesc mult Camy!
    Domnul sa te ocroteasca pe tine si familia ta!
    Va pup pe voi toti :****

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere draga mea!Pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Camy pentru premiu. O saptamana binecuvantata iti doresc si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere draga mea Betty!!!
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult Camy! Nici nu ai idee cat ma incanta sufleteste, faptul ca ti-am fost de ajutor dar si pentru cuvintele frumoase pe care mi le adresezi! Voi ridica acest minunat buchet de flori cu mare bucurie! Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere Nely!Pupici!Asemenea si tie ,o seara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc pt premiu,Camy..
    O zi frumoasa...Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu multa placere, Danna!Pupici!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *