10.11.2011

Placinta cu dovleac

Si fiindca a venit toamna a venit si dovleacul odata cu ea,iar cu aceasta ocazia m-am gandit sa prepar o delicioasa placinta cu dovleac si cu muuulta nuca.Este un desert minunat.
Avem nevoie de:
- 1 kg dovleac 
- 1 cana zahar 
- 1 lingurita scortisoara
- 1 cana de nuci maruntite
- zahar pudra
Pentru inceput pregatim aluatul.Reteta o gasiti aici.Apoi curatam dovleacul si il dam pe razatoare.(eu l-am copt in cuptor pentru 1 ora,dar se poate si fara coacere)
Dovleacul razuit il amestecam cu o cana de zahar si o lingurita de scortisoara.Il punem pe foc mic amestecand continuu timp de 5 minute.Nuca o maruntim si o amestecam cu dovleacul.
Aluatul il intindem pe masa de lucru intr-o foaie subtire iar deasupra punem dovleacul.Eu l-am rulat dar se poate pune o foaie dovleac si din nou foaie.
O crestam cu cutitul deasupra apoi o dam la cuptor pentru 45 minute sau pana se rumeneste frumos deasupra.
Dupa timpul de coacere se raceste placinta apoi o pudram cu zahar pudra.

Delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *