29.08.2011

Tort ''Surpriza pentru copii''


Pentru blat am facut reteta de la prajitura kinder pinguin pe care o gasiti aici.
Pentru crema avem nevoie de:
- 200 gr ciocolata amaruie(primola)
- 2-3 linguri visine congelate
- 200 ml frisca lichida
- 200 gr ciocolata alba(primola)
- 100 ml frisca lichida
- 2-3 linguri zmeura congelata
- cateva picaturi esenta migdale
- 200 gr ciocolata cu lapte(primola)
- 200 ml frisca lichida
Pentru inceput topim ciocolata amaruie in frisca pe care o punem la foc mic amestecand continuu pana se topeste toata ciocolata.O racim si o dam la rece.Dupa racire se bate cu mixerul daca mai e nevoie(la mine nu a mai fost nevoie pentru ca era suficient de tare,dar daca este prea tare se mai adauga frisca lichida)Adaugam si visinele.Aceasta e prima crema.
Pentru a doua crema topim ciocolata alba in frisca pe care si pe asta o punem pe foc mic si procedam la fel ca si la prima crema.Dupa racire se bate cu mixerul pana devine ca si o crema de unt.Se adauga cateva picaturi de esenta migdale si apoi adaugam si zmeura congelata sau proaspata.Aceasta este crema a doua.
Pentru crema a treia procedam la fel ca si la celelalte doua creme doar ca nu mai adaugam nimic in ea.
Asamblarea tortului am facut-o astfel:blatul l-am taiat in doua si am pus prima crema din ciocolata amaruie.
  Apoi peste crema neagra am pus crema alba.
Peste crema alba am pus crema din ciocolata cu lapte.
Iar peste crema de lapte am pus blatul si l-am imbracat in pasta de jeleu si ornat cu floricele,stelute si pasarele tot din pasta de jeleu.
Iar aici o sectiune feliata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *