28.07.2011

Fursecuri cu ciocolata Truffle

Aceste minunate si delicioase fursecuri le-am vazut pe blogul lui Nely si care de foarte multa vreme mi-au tras cu ochiul,iar acum insa le-a venit randul sa le savurez si eu.Ce pot sa spun despre ele este ca sunt grozav de bune foarte simplu si foarte rapid de preparat.Multumesc Nely.Merita sa le incercati si voi si cu siguranta nu o sa regretati.
Avem nevoie de:
- 200 gr ciocolata amaruie(primola)
- 50 gr unt
- 100 gr zahar 
- 2 oua
- 200 gr faina
- 1 pliculet praf de copt
- 1 fiola esenta rom sau es.migdale sau es.vanilie sau es.menta.
- 100 gr zahar pudra pentru pudrat
Pentru inceput topim ciocolata impreuna cu untul la foc mic amestecand continuu pana se topeste toata ciocolata, apoi se raceste.Intr-un castron punem ouale impreuna cu zaharul tos(eu l-am pus pudra)si le amestecam bine pana se topeste zaharul.Adaugam si esenta dorită.
Dupa ce s-a racit compozitita de ciocolata o inglobam in compozitia de oua+zahar si amestecam pana la omogenizare.(eu le-am pus in robotul de bucatarie)
Dupa omogenizare amestecam faina cu praful de copt si o adaugam in compozitita de ciocolata.
Din nou amestecam bine pana obtinem o crema mai groasa,dupa care o acoperim cu folie si o punem la frigider timp de 2-3 ore(eu nu am  lasat-o deloc la frigider ci m-am si apucat sa le coc  :D )  
Luam cu lingurita si facem bilute de forma unei nuci,le tavalim bine in zahar pudra (zaharul trebuie sa fie un strat mai gros pe fursec) si le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt lasand intre ele distanta de aproximativ 4 cm.(eu mi-ai udat mainile cu apa si am facut bilute in palma,se lucra mai usor fara sa se lipeasca aluatul de maini)
Se pun in cuptorul incins la foc potrivit(eu le-am lasat la foc aproape mare) pentru 9-10 minute(nu mai mult)
Se scot din tava dupa 2-3 minute.Ele sunt moi la inceput dar pe parcurs ce se racesc se mai intaresc putin.Sunt pline de ciocolata pufoasa...fragede..... ce mai.....sunt delicioase!Va spun sincer ca dupa primul fursec gustat nu am rezistat sa nu mai mananc inca unul si mai inca unul........ :D

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca ti-au placut! am avut o perioada cand le faceam foarte des, ma mir ca nu au mai zis baietii nimic pana acum. Dar daca isi aduc aminte...vai, iar ma pun sa le fac si nu mai putin de doua compozitii odata...:)) Pupici si-o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei bine Nely,au venit copiii acasa de la bunici,asa ca ti-am luat exemplu ,,foarte des''cu aceste minunate fursecuri.Sunt excelente!
    Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *